Fredag - letandet efter ett solarium

image532
Så söta vi är..

Gick upp tidigt idag, gick ut med Rose och letade efter Solarie med hittade inget, nu har vi kollat upp det på Internet och där ska vara ett i nån bakgata här. Så vi får gå en runda till senare, vi köpte med oss lite lunch hem, kyckling och räkor så vi kan göra sallad på det och så vitlöksbröd såklart! Mega gott. Ikväll är vi sugna på fisk, får se vad andy säger om det. Det är ju iof rätt bra mat, match imorgon igen ju. De möter Sunderland imorgon på JJB. En himmamatch till! Det är ju så trevlet!

Jag ska köpa en stepmaskin by the way, såg den på tv-shop och blev helt förälskad. Haha, sen behöver jag gå ner mega mkt i vikt, och jag är inte så jätte mkt för gym även om jag hade velat vara det.
Lateral Thigh Trainer
Haha den ska jag stå och steppa på varje morgon snart! yeeh! Sofie the stepper!
Jag vill hitta ett jobb och ha massor med pengar!!! Lät moget... Men jag vill det...

Nej.. Nu ska jag leta jobb på Internet. :)
KISSES


Kommentarer
Postat av: Michaela (Mike)

Haha.. du är för go baby. Stepmaskin och allt :). Vad gör man inte för figuren! Och du, jag vill också ha pengar. Tre terminer kvar sen rullar det in pengar på mitt konto eller ja.. det blir lite pengar över efter alla betalda räkningar. Som socionom lever man inte rikt men heller inte fattigt ;-). Jaja.. Jag saknar dig och har tänkt mycket på hur tråkigt det var att vi inte sågs i sommar. Det är inte lätt att vi inte bor i samma stad, inte ens när du är i Sverige. + Våra killars jobb tar ganska mycket tid av fritiden så vi hinnar aldrig ses alla fyra. Tänker på hur vi hade det då vi hittade på saker jämnt! Många kramar och Kärlek

2007-08-17 @ 15:39:30
Postat av: Mike

Läste ett inlägg från 6 okt 2005.. aww så länge sen och som du skrev om en.. "mina vänner som jag älskar er". Usch som tiden rusar förbi ens fötter. Puss&kram

2007-08-17 @ 19:21:26
Postat av: alex

haha. stepmaskin!!! gosse då. du e söt. puss

2007-08-17 @ 21:17:04
URL: http://alexandraliving.blogg.se
Postat av: Caroline

Haha.. du får uppdatera sen om stepmaskinen är något bra & som du rekomenderar! ;)

2007-08-18 @ 23:39:32
URL: http://carolinenordens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0