A Sofie day..

Hey my love ones.

Ska fixa mig nu och sen ner på stan, vem vet, kanske lite shopping? Har skramlat ihop några pund så vi får se vad jag hittar ;) Det är nån jävla konsert utanför vårt hus, jag ser inte dem, men jag HÖR dem... Ska ner och kolla vad fan de håller på med?? Skönt hade det varit om nån av mina flickor varit här nu, så jag hade kunnat shoppa med någon och inte ALL BY MY SELF. Men vad gör man? Stolt är jag över Alexandra som äntligen bokat biljett, I love you bitch!!!!! Så den 13 sep kommer hon!.

Nej en sväng om i Man City nu då. Detta läste jag och Andy igår;
"Manchester have everything, exept a beach"
Jag tror det är sant... Ska kolla upp ett gym i närheten också, I WANNA BE THIN!

KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0