Underbara Lördag

Vaknade typ av att Andy ringde och gastade med mig. Fick panik på mig själv, gjorde en kopp kaffe och gick ut och gick, sen stannade jag på vägen och solade (by the way AS varmt solarie). Sen lullade jag hem igen, lagade lite wok-mat och plockade undan här lite, duschade en ljummen dusch och nu följer jag Liverpool - Wigan med hjälp av några konstiga kommentatorer för de visar tyvärr inte matchen på någon av våra kanaler. Ska plugga lite idag sen ikväll ska jag fanimig dricka lite Cava och äta choklad och bara mysa, det är trots allt Lördag!
image281


ÅH jag fick precis reda på att Andy är på bänken mot Liverpool!! Hoppas någon mittback blir skadad så han kan få spela :) Min söta älskling...

OKEJ nu fick jag precis ett mejl från Carro, my LOVE. Hon och hennes familj ska åka till New York vid Jul för hennes mamma fyller 50, och gissa VEM som fick följa med?? OM INTE SOPPAN? ;) Fy fan vad skoj. Carrsan, jag börjar spara NU. Det är och har alltid varit min dröm och åka till NY!

Okej, detta är bästa dagen på länge!

THE BIG APPLE;


Kisses

Kommentarer
Postat av: carro

yeaaah, we're going to new york! :P

2007-04-21 @ 17:27:34
Postat av: Mike & Björne

Ett dubbelt GRATTIS från oss båda i Malmö. Jätte roligt att granen fått sitta bänken (vi är dina trogna malmöfans som följer dig i vått och torrt) och soppan loppan, äntligen får du din önskan uppfylld. Stora kramar från oss.

2007-04-21 @ 18:43:12
Postat av: Diana

Jaa förstår jag, jag vill med så gärna till New york!!! avis nu haha

2007-04-21 @ 20:04:14
URL: http://dmathisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0