Silver silver is number one.

ZoomaZoomaZoomaZooma

ellos.se

Jag bara älskar silver...

Vaknade för en timme sen ungefär, skönt och sova ut lite, har jag inte gjort de senaste dagarna. Sova är ju det absolut bästa som finns. Man kan bara njuta och drömma sig bort till en annan värld, en värld där allting är som man själv vill. Vet inte riktigt vad jag ska göra av min dag.. Kanske ska åka hem till Andreas föräldrar en sväng och pussas med katterna, sen ikväll ska jag hänga med Carro! Sugen på att se nån riktigt bra film, men det känns som om jag sett de flesta nya. I Wigan har man inte nåt annat för sig än att gå på BIO typ.. Andy är just nu i Aston Villa som de möter idag. Hoppas Andy får spela... Håll tummisarna!

Nej, nu ska jag nog ta mig en skön dusch.

KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0