låt oss bli de som försvann

image258
Mitt otroligt stökiga rum och jag.

Nothing to do - such a beautiful day. Hade iallafall roligt/mysigt igår. Fikade med brudarna och gick och glodde i alla affärer på Kullagå, sen träffade jag Lina på kvällen och snackade lite "fotbollsfru-snack". Det är så skönt och veta att jag inte är ensam i fotbolls-världen. Idag vet jag inte vad jag ska göra, mina flickor verkar väldans upptagna. Får väl hänga med mig själv! Haha. Usch, jag orkar inte resa imorgon... Så tidigt och så jobbigt! Kommer säkert missa flygfan också! Baa. Nej nu ska jag kolla Skånetrafiken om tider och tåg och mög.

Kisses & Hugs

Kommentarer
Postat av: Diana

Hm när du ser filmen på youtube, så på höger sida står det "embed" och så är det en länk efter.. så kopierar du den länken. Sen när du ska publicera ett inlägg så trycker du på den knappen där det står HTML och kopierar in länken där och trycker sen på uppdatera.

SEN ÄR DET KLART! säg till om du inte fattar :P

2007-04-11 @ 18:23:08
URL: http://dmathisen.blogg.se
Postat av: Diana

Så lite så ;)

2007-04-11 @ 19:08:23
URL: http://dmathisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0