Jag vill så mycket, men jag vet att jag inte ens kommer hinna med hälften.

image259

Åh vad jag vill mycket...

Tänk vad roligt det hade varit och vara inredningsarkitekt tex. Just nu är jag så sugen på att skaffa en helt tom lägenhet med Andreas och bara inreda den helt själv, som ett projekt liksom. Jag vill bli duktig på någonting så jag kan jobba med något som jag brinner för och som jag tycker är roligt. Jag vill spendera mitt liv vid Andreas sida och ändån ha mina vänner ett stenkast ifrån. Jag vill tjäna mina egna pengar och åka på underbara resor tillsammans med Andreas, vänner och familj. Jag vill uppleva och upptäcka USA och Asiens världsdelar, jag vill uppleva allt som går att uppleva. Jag vill skaffa barn och familj och volvo och hund. Jag vill, jag vill så gärna hinna med allting utan att förlora någon på vägen. Jag vill att alla möjligheter ska finnas framför mig, inte gömda..

Jag vill så mycket, men undertiden hoppas jag att jag gör rätt beslut och är lycklig.

Jag vill så gärna ha någon som alltid finns på min axel och berättar för mig vad som är rätt och fel. Vilka beslut jag ska ta, vad som är bäst för mig, vad jag blir lyckligast av, var jag är lyckligast, vem som gör mig lycklig och vem som egentligen älskar mig. Hade inte det varit SÅ bra?

_

Varit på stan hela dagen med Stephanie Binnelid! 100 år sedan man fick snacka av sig med henne. Jätte skoj och ses verkligen. Vi fikade på K&Co och sen strosade vi i stan, sen blev det lite Sushi, himla gott! I love it. Snart kommer Carro och Issa hit, vi ska hålla avsked för ännu en månad ifrån varandra! Sorgligt men sant. Emma kanske också kommer om hon inte är för upptagen som hon varit de senaste dagarna när jag velat mysa med henne! I love you bitches.

En gammal bild på mig och Steff;

image260
Från typ 1980-talet! Haha!

KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0