Jag tog på mig mina silverskor och drog med mig andy ut i stan

Jag och Andy fick panik på våra liv, stack upp till La Mama och åt varsin god sallad, kyparen mobbade mig ännu en gång för att jag aldrig orkar äta upp, man får ju MEGA lass av mat! Inte så konstigt! Sen tog vi också en kaffe där. Satte oss i bilden och körde till Wigan town. Gick där och lullade lite, köpte filmer på HMV, andy köpte också filmer och en grej som gör så att man kan lyssna på Ipod i bilen, så bra! I love music! Sen hittade jag den perfekta strandväskan som jag ska ha i Barcelona och på Friabad VARJE dag! Jag är såå glad. Ikväll blir det Tacos, ska dra och köpa lite grejer till det nu.. Andy sitter återigen i soffan och äter gifflar ;) Haha. Nej, gott folk.

KISSES AND HUGS

lite pics;


image223
Mina silver ballerina, söta?

image224
Andy vid datan innan vi stack iväg, min bloggplats också by the way ;)

image225
Detta var vad jag köpte! Jag är så glad, en jättefin strandväska och tre riktiga tjejfilmer!

Kommentarer
Postat av: Diana

Ja dina skor var snygga :D

2007-04-01 @ 22:34:11
URL: http://dmathisen.blogg.se
Postat av: carro

I like your shoes babe!

2007-04-02 @ 11:23:51
Postat av: emelie

oh var har du hittat skorna? :)

2007-04-11 @ 19:19:56
URL: http://emziemz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0