it's so hot hot hot.



Sitter här vid datan med altandörren öppen och känner den underbara sommarbrisen i nacken. Sitter här med Andys familj och väntar på att andy ska komma hem från träningen. Sen ska vi nog käka buffé på PizzaHut (jag ska dock hålla mig till salladsbuffén), sen ska vi in till Wigan Town och fika och shoppa lite.

Notis; Jag har ingen blogg som heter muu sa den lilla grisen. Det är någon som gjort den och tagit bilder på mig, patetisk människa.. Så ignorera den tack!

Jag älskar redbull..

Emelie, jag längtar tills du kommer. :)

By the way, bilder på mitt älsklingsprogram;





Ja jag är beroende, men jag KAN kontrollera det!



Kommentarer
Postat av: Steffi

Haha, asså vem fan har gjort den bloggen? Snacka om störd... Hoppas du har det bra i england. Hr e faktist oxå varm och idag blåser det inte! Ses i sommar gumman

2007-04-14 @ 14:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0