Ingen bamse idag

Bamse, andys polare som skulle komma idag, ringde imorse och berättade att alla flyg var inställda så han kommer tyvärr inte. Just me and andy.. Hade varit skoj med lite sällskap. Andys mamma och mormor kommer två nätter den 8 - 10 maj sen kommer min älskade efterlängtade bästis carro den 14onde! Tills dess är det bara jag och andy.. Imorgon ska vi dock hem till Andreas nr 3 och hans tjej och grilla med Andreas nr 2 och hans tjej, också jag och andy då. Ska blir trevligt, om jag bara kan komma på vad jag ska ha på mig och hur jag ska ha håret. Dagens i-lands problem. Måste köpa en hårtidning idag och möjligtvis ett par högklackade skor tills imorgon :) Ska in till Wigan snart.

ÅH vad allt är tråkigt just nu. Kan tiden inte bara gååå.


Lite frisyrer att välja mellan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0