i know i love you so

Mikiie, klart vi kommer till Malmö såväl som ni kommer till Helsingborg :)

Carro, jag menade att VI inte är lika snygga som Kate och Vickan. Inte bara du. Haha. Men vi är bättre än dom, och coolare! Och jag skriver dessa små notiser för att jag inte kan kommentera för jag bor i utlandet, det är tydligen straffet! :) Miss u,

Soo. Vad har hänt idag? Vaknade vid elva, gick upp, ringde Emma och kollade läget med henne. Sen åt jag lite frulle, duschade och sen drog vi till JJB för att kolla Wigan - Westham som för övrigt slutade i ett 0 - 3 fiasko! Hängde där ett tag efter matchen och snacka skit..Gött med lite tjejskvaller, jag känner mig dock utanför eftersom ALLA är gravida och nej, jag är inte yngst. Helt sjukt att brudarna här i England får barn så tidigt. Snittåldern är arton! En tjej var i sjunde månaden, och hon var 88:a! Vill man inte mer i livet än barn - tonår - mamma. Jag vill mer iallafall. Jag vill inte bli "gammal" mamma men jag hade inte kunnat tänka mig barn nu eller de närmaste åren. Det gör en så låst och vuxen. Barnet i mig lever fortfarande, är verkligen inte redo för något eget barn.

Ikväll vet jag inte vad som händer, jag och andy snackade om att gå till puben och ta något och dricka, bara softa. Vi har inte kommit på vad vi ska käka än heller.. Vet inte vad jag är sugen på direkt.. Mackedonken kanske? :P

Nej, nu så är jag hungrig.

Miss u bitches at home.
KISSES



Kommentarer
Postat av: Issa

Ville bara säga att du är sjukt saknad här hemma.. Vill bara kunna ringa och berätta allt för dig, ta en cigg och bli på bättre humör. Men det funkar inte :( Saknar dig jättejätte mycket.. Kommer du hem om innan Barcelona? Love you bitch! ;)

2007-04-29 @ 20:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0