hey hey, you you, i don't like you're girlfriend.. i think you need a new one!

 
Good song...

Idag åker andys päron + bror hem.. Tråkigt. varken kusin eller bästis kommer över nästa vecka.. Så jag blir alone with andy. Kan dock vara mysigt också. Bamse kommer den 25:e. Så då får vi åker igen lite besök. Jag får väl plugga lite och träna lite.. Ska nog in till Manchester en sväng idag, lulla där lite innan de åker hem ikväll. Nej, ska in och fixa mig nu. Hörde att ni i Sverige har det rätt kallt :) Vi har strålande solsken, dock inte lika varmt som innan men det är iallafall 15-16 grader. Me like.

Hörs sen.

KISSES

Kommentarer
Postat av: Mike

hello darling. Jag har blivit "fucking" beroende av bibeln. Jag borde plugga till kommande tenta men icke. Tjejerna suger åt sig ens uppmärksamhet helt enkelt! Hehe. Yeah yeah, ni ser ut att njuta av det fina vädret. Vad bilderna visar är ni bruna som få. Just so you now, jag har dig i mina tankar och enligt "Bion" (objektrelationsforskare) är det ett sätt att visa empati, ömhet och kärlek. Jag hade kommit till dig om jag hade haft möjlighet. Miss you very mutch. Puss puss puss

2007-04-17 @ 13:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0