Bilder från suprise festen igår

image252
Dagen till ära, min älskade Caroline. Min allra bästa vän. Gudarna ska veta att jag har saknat dig din lilla gris! Så himla skoj att du äntligen är hemma, and more to come. Sommaren är vår! Love You Baby.

image239
Min älsklings Caroline är hemma och Isabelle "fest-planeraren" är så söt!

image237
Donna, Jag och Taw

image240
Bonnie, Danjella, Carrsan och Sandra. Gamla gymnasie - gänget! Klockrena.

image241
SMOKIN' HOT!

image242
Me and Dondonna.

image243
Donna och Puss-Emma

image245
Okej... Nu räcker det... Hahahaha! ;)

image246
Moi and Tawie..

image247
Alla vill vara med, JAG VET.. Kiss us.

image248
Me, Plumsan och Donna...

image249
Carro, Jag, Emma och Cp-Donna (Tove där bak).. NU FÅR VI SLUTA POSA ;)

image250
We just wanna be loved ;P

image251
Tilda (Carros trogne rese-vän), Felix och söta söta Hedvig!

image253
Emma och My.. Så söta.

image254
Taxin till Tivvan "Fredrik och jag brukar ligga i samma säääääng" - sjungandes och jävliga!

image255
Tillochmed PÅSKHAREN dansade kycklingdansen PÅ BAREN och jag skrattade ihjäl mig!!!

image256
Kycklingen var också på plats, och jag var bara tvungen att dokumentera hur sjuka alla i HBG är...

image257
Slutsumma: Jag fick kramas och gosa med min Carro och jag är så glad för det!!! Hade jätte roligt igår, TACK alla som fick vår överraskningsfest att funka! Sjukt bra!


Ursäkta om jag har BOMBADERAT med bilder men jag älskar det. Jag vill dokumentera och visa alla att jag har världens bästa vänner! Så är det bara! Imorgon ska jag och Carro hänga, ska ha fete myskväll, käka gott och typ hyra film. Tisdag blir det LÄTT K&Co och en god KycklingChilli och lite strosande i stan! Hoppas på finare och varmare väder dock! Daniella får också hänga med innan hon drar till Stockholm och glassar vidare där med sin underbara skånska!

Saknar min lilla pojke lite. Men jag vet vart han finns! ♥

Just nu, allt för mig. Ska lägga mig och sussa kudden, BEHÖVS... Lite trött efter ännu en släktmiddag idag + utgång igår. Såå, jag skriver imorgon såklart.

Godnatt alla prinsar och prinsessor

/  Soppan

Kommentarer
Postat av: dannjella

hahahaha. som man ser ut efter några glas vin ;D hahahahaha... awww, soppan du är såå söt!!!
PÖSS!

2007-04-09 @ 13:03:14
URL: http://vjykort.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0