ännu en helt underbar solig dag

Hello everybody!

Vaknade vid elva och låg och messade massa människor i sängen ett tag. Saknar mina puppies. Nu ser jag också att solen skiner som bara den, så jag ka göra mig två mackor (med apelsinmarmelad som vi köpte på IKEA igår) och så ska jag sätta mig UTE och äta frulle, vädret är ingenting som man ska eller KAN missa.

När Andy kommer hem ska jag iväg och shoppa skorna som jag vill ha, de gråa. Vet inte om jag ska köpa den guldiga bikinin också.. Jag funderar på det, men jag tror jag gör det, den kostar knappt någonting så jag kan lika gärna slå till :)

Usch mina eksem i armväcken syns jätte mycket idag, har antagligen kliat inatt, I HATE IT. Har någon något bra tips mot eksem så SNÄLLA tipsa mig???

Nej frulle nu.

Carro, så skoj att jobbet är så roligt. MISS U.

KISSES


Kommentarer
Postat av: Jag

Kortisonsalva som man köper på apoteket e bra mot böjveckseksem.

2007-04-30 @ 15:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0