Wish upon a star

Wish upon a shooting star

Jobbat hela dagen, eller ja 12.00 - 20.00, det tar iallafall hela dagen känns det som. Ont i fötterna har jag och för att trösta mig själv gör jag som alla med SERIÖSA beroende, jag tillfredställer mitt behov, AV SKOR.. Köpte ett par sjukt heta ankle-boots idag (nedan) för att tillfredställa mitt beroende av heta skor.


.


I morgon är jag ledig och det ska dock bli såå skönt, ska sova länge länge. Sen ska jag nog vara med Andy på kvällen. Sen jobbar jag hela helgen.

Det var så skönt och komma hem ikväll, käka, vila fötterna och sätta sig på balkongen, ta en cigg och titta på stjärnorna... Skönt och träffa alla flickor igår också... Har saknat er.

Nu är det csi, vissa är sååååååååå............ har inget ord för min irritation ibland. Men det är väl bara och svälja mina tycken som vanligt. Jag menar, vem är jag bredvid dig?

Kommentarer
Postat av: Caroline

porrdojjor ;)

2006-09-15 @ 13:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0