Väla la la

Väla la la

Ja, från Torsdag till idag är Väla fullspäckat med modevisning och musik, ikväll är det personalfest för oss som har jobbat tills idag :) Ska nu till Ishallen och inskola min bror i jobbet, sen vidare till SunLux, hem och fixa mig sen vidare till Emma. Dricka lite vin, sen ska vi ha "förfest" inne på Intersport, haha, och sju börjar den riktiga brakfesten. Jag tror det kommer bli sjukt bra. Vet inte om jag hänger med på en utgång ikväll, vi får se hur sugen jag är att vimla i hbg. Har inte hunnit träffa Andy alls, får väl träffa honom imorgon om han har tid vill säga. Man saknar ju honom lite grann ;)

"Roses are red some dimonds are blue, honey is sweet, but not as sweet as you"

Shake it tonight ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0