the old times

the old times

Awe titta vad jag hittade på Carros data, bilder från urminnestider när jag var blond ;)

Iallafall folket, sitter hemma hos Caroline och inatt har vi hållt om varann ;) Drömde en hemsk dröm om en tjej som var på min pojke som jag fick slå ner och nästan strypa. Haha, men hon dog inte, tyvärr! Carro hade som vanligt drömt något helt sinnes som vanligt. Ikväll är det lite inflyttningsfest men först är det kantareller hemma hos miiiig, och Carrsan är också inbjuden vettni.

Ja... Andy kommer inte hem förren 200 år känns det som och man får väl bara acceptera. Jag har ju Carro att hålla om en natt till innan hon + alla andra också drar. Usch, I feel so alone.

Men VEM BRYR SIG OM SOPPAN?

PUSS ERA ÄCKEL, ddaaaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0