Need a different hairstyle


Jag vill göra något annorlunda med håret på torsdag när jag ska till frissan, funderar på Nicole Richies lugg? Vad tycks?

Kommit hem från jobb för ett tag sen, helt slut. Sjukt mkt folk nu i slutet av dagen... Jobbiga kunder, blöö. Men men, en dag till sen är jag ledig i två :) Andy är och spelar fotboll och de leder med tre noll så jag tror de vinner iallafall :) Gott.. Men jag är orolig för vår semester... Hoppas de inte går till Royal... Då blir det ingen resa...

Carro var och hälsade på mig med Jonne idag, ni ärrr så söta :) Saknar dig Carrsan..

Nej men om man skulle förbreda sig för Desperata hemmafruar :) Gosigt. Se om man kanske kan övertala Andy att komma hem till mig inatt. :)

Pussar & Kramar

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har en planerad utgång till oss på lördag med Issa o Vanessa och några. ;)

2006-09-27 @ 13:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0