Körkort, jobb och lyxfest

27377-64

Ja, jag har haft fullt upp. Jag kör runder som en galning med mitt nya körkort i plånboken, jag jobbar rumpan av mig på Intersport och har skit roligt och i fredags var jag på fest hos Henke. Fy fan vad roligt vi hade. Killarna kom ju inte förrens halv ett men jag och brudarna skakade rumpa ändån, och drack champange såklart. Just nu känns livet bara så underbart, allt går på rätt väg. Jag är så glad för mitt jobb och tycker om alla jag jobbar med, idag var ändån roligast när Jossan skulle säga "minst 3-4 hej" till nästa kund. Hon stod och sa Hej, Hej, Hej, Hej... Hela tiden och killen trodde ju hon var helt väck, jag och de andra bara DOG av skratt, fy fan asså.. Jobbar imorgon, tisdag, torsdag + helg. Men jag räknar pengar. Och snart är det derby också, ska bli så skoj. Andy ska hålla tal också! Hoppas det går bra för min lilla pojke.

Nej nu ska jag slänga mig framför tven och gotta mig. Ha det underbart!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men traaaade, uppdatera din bloggedog!

2006-09-13 @ 13:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0