Jag hittade en webbis ;)

Jag hittade en webbis ;)

Jag hittade lilla Axel (Kajsa Nordkvist & Jakob Augustsson lilla son) på webbisar och var bara tvungen att ha med honom. Världens sötaste bebis. GRATTIS Kajsa och Jakob än en gång. Jag ska fortsätta köpa lite små kläder till honom, det är det roligaste som finns!

Nu har jag varit hemma hos Caroline och kollat på deras vilda resa till Cypern. Jag är iallafall glad att ha dem tillbaka! Fick lite massage av My sen glodde jag Carro och Tilda på Top Model, sen körde jag hem med högsta volym (Oasis - Champange Supernova). Sååå skön.

Om man skulle ta och skita i och ringa sin fotbollsälskande pojkvän.. eller är matchen slut? Jag har ingen koll, jag ringer och stör den jävlen ;P Sov gott, ses på väla imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0