En mysig dag

En mysig dag
Emelie my god, hade jätte mysigt/skoj igår. Alltid så roligt och träffa dig.
Klart det blev lite vin, mat och drinkar men det räknar man med ju :)
Och ni är så söta tillsammans, att du äntligen hittat en pojke!
Hade iallafall jätte skoj, fast alla kanske inte tyckte jag var rolig som tog nån drink.

Idag stack jag först och körde med Bosse och sen ner på Dahlbergs IGEN med
Mike och tog en cola hos Emla och tackade för gårdagen, vi går ut och sätter oss
och där på bordet bredvid sitter Andreas Wilson. Inte varje dag man ser en kändis ;)
Carro blev dock helt galen och föreslog att jag skulle kyssa honom från henne men
jag nekade det, jag har ju dock min egen Andreas som jag personligen saknar att
kyssa... Men livet är inte lätt. Sen satte vi oss på Petters och krängde, sen hängde vi
på knutan ett tag, sen stack jag hem. Ikväll blev det ingen Fanny utan lite mys med
Carro och Issa. Aldrig fel och feta sig med dom!

Imorgon är det inflyttningsfest hos Tove och Sandra. Ska bli skoj, lite brudar och så!

Och Sandra vill få in oss på ett sexparty, jag och Carro snackade om det, och tog fram
plånboken ;) Haha!
Puss på er era galningar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0