ALL I CAN DO IS SMILE

OH MY GOD


Oh la la!
Vilken fest det var igår.
Var hemma hos Emma vid fyrasnåret, drack lite vin och mös, hon jag och Annika. Sen tog vi bussen till Väla/Intersport där hela gänget satt och söp. Vi var inte sena på att hänga med. Sen ut i Välatältet där det var dricka och mycket god mat, Kenny var plötsligt uppe på scenen och rockade och jag tror vi kastade sten på Stadium! ;) Haha. Sen dansade vi, kissade på bajamajor i totalmörker och hade skit skoj. Men kvällen var inte slut där inte, åkte hem till Carolina lite innan tolv och började grogga lite där och snacka skit, sen ner i stan och in på Cardan, vid tvåsnåret kom jag och Emma på att vi hade varit igång i 10timmar non stop och kände att mcdonals + säng var mer lockande än ett svettigt dansgolv, så det blev det.

Sen somnade jag så gott så gott i min stora säng. Perfekt kväll, tack alla, hade jätte skoj.

Andy kom precis hit och nu ligger han däckad i soffan, får inte liv i killen. Mkt social! Idag är det bara softedag. Jaaadå. Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Caroline

men greeeek. jag vill ju också partaja. :(

2006-09-25 @ 07:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0