WHAT A NIGHT

När man sätter ihop Carrie och Soppan en Lördagkväll så slutar det aldrig i nyktert tillstånd. Klart att vi, utan pengar och utan sprit, lyckades bli hur fulla som helst och ha hur roligt som helst. Vi lyckas alltid. Så det blev mitt rum, vandring ner i stan (för vi missade bussen), dahlbergs (till min söta kusin) och sen mötte vi upp med andy och gänget och avslutade kvällen på harrys. Tro det eller ej typ.. Men ja, där var jag igår. Med de jag älskar mest, carrie och andy.

Har mått piss hela dagen och jobbat som fan, ingen bra kombination. Men det gick, jag lever, med nöd och näppa. Ska hem till Andy och pussas lite och kolla prison break. YES! me love.

Och Fanny, ring mig! Vi kan väl ses på Tisdag? JAG ÄR LEDIG DÅ! :)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: dannjella

vi MÅSTE leka snart.. jag dör nog snart.. vi får ta en butch night, kränga oss feda och dricka alkohol tills vi stupar.. eller? :D va sägs?

LOVE YOU!

2006-10-15 @ 21:20:15
URL: http://vjykort.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0