Jag ramlar roliga gatan fram

Har work work är allt jag säger.

Idag blev jag och Jessica så himla trötta så vi drack massa kaffe på fikan och blev helt hyperaktiva och fnittrade oss genom resten av dagen, kom på att allt blev mycket roligare med kaffe så den drogen får vi ta till med imorgon också. Ja jag fick hoppa in imorgon också. Men jag tänker på pengarna som kommer skramla i kassan :) MIN KASSA! Fanny my love kom in och kramades lite, kändes skönt och se yrvädret, ska verkligen fika med henne på Torsdag, hon kanske tillochmed vill hänga med på HIF? Det ska jag fråga dig Fanny, eller du läser väl här så du vet att jag kommer fråga dig om du ska med på HIF - Öster om du vill hänga med mig där :) KOMMENTERA ett svar tack ;)

Sen har inte så mkt annat hänt, tog fatt en snattare idag men det värsta är att han nog slipper undan, den jävlen. Jag ska nog bli vakt och ta tjuvar istället :)

Nu ska jag och Andy glo Prison Break, nej vi gör inget annat. ;P

Och fredag kanske det blir film med fotbollsfru - gänget :)

Pussspusss

Och Carro, tack för helgen, alltid lika skoj med dig, min bästaste bästa vän :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja du fick det skrivet två gånger ändå. :P och jag älskar dig med. :D

2006-10-17 @ 10:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0