Härligt härligt men farligt farligt



Okej. Ännu ett A -PASS, med det menas en dag på Intersport från 10.00-20.00. Långa dagar må ni tro. Andy var pissförbannad för han var tvungen och köra mig till jobb på hans lediga dag, men han får skylla på Fredde. Sen satte jobbet igång. Lite varor och packa upp och så. Fan, blev fnitter idag med. Jag fick som vanligt mina övertrötta skrattanfall och alla kunder tror att jag är mongolid. Sen fick Jessica typ ÅRETS kund, som hon fick stå med i TRE KVART. Han var helt sjuk. Sen vägrade han gå när vi stängde så Sunkan fick liksom ställa sig vid gallret och rulla ner, men han fattade ändån inte. HAHA, så sjuka människor det finns.

Nu lagar jag min lunch som jag ska ha imorgon, pasta/kassler sallad. Imorgonkväll ska jag, emma och steffi dricka lite vin och mysa hemma hos steffi. Torsdag är det Fanny, du är på va? Häng med på HIF, så käkar vi där efteråt :) I need a DEFINITIVT svar, okeeej. Jag ringer dock imorgon.

Börjar tolv imorgon. Nu är det Desperata Hemmafruar. MY LIFE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0