HARD WORK WORK

Ännu en jobbarvecka har börjat. Men det har varit lungt idag, nästan inget folk och inte mycket och göra, ändån skönt och börja veckan så faktiskt. Jag har dock kommit underfund med att jobbet tar en sån tid, tid som jag hade velat slösa på mina vänner som jag saknar (carrsan, issa, danni med flera).. Men det bara känns som tiden inte räcker till. Men jag ska se till att ta mig tid, hitta tid, för jag saknar er! Träffade Danni igår och färgade hennes hår. Jag var nog inte mkt till sällskap, var rätt bakisdöd hela dagen igår om jag ska vara ärlig. Men men.. Imorgon natt kommer Andy hem igen.. Min långa fotbollsspelare.. Ska bli skönt och ha honom hemma igen, hatar när han är borta...

Vill bara kyssa dig älskling...


Studio Secret LIPS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0