GALEN OCH GLAD

Nu har jag precis kommit hem och rivit upp lönekuveret, det blev en överraskning om man säger så. Lite mer pengar än väntat och DET är ju aldrig fel. Så imorgon ska jag shoppa lite, sen på torsdag blir det den stora shopping dagen AB. Ska först fixa naglarna hemma hos Carolina, sen iväg och shoppa upp min förmögenhet med Danni tror jag. :)

Hängt med min pojkvän nu några dagar, och den enda vi gör är och brottas, haha. Ja vi är galna. Men det är så det ska vara. Men jag orkar faktiskt inte brottas idag, och imorgon har jag inte tid. But i love my bitch.

+ att jag lyckades övertala honom lite mer om en fin liten lya till oss :)

I dream of the perfect life.



The american dream?
Jag gillar iallafall Christinas nya stil, och jag saknar inte den slampiga.
Gwen är helt enkelt coolast och bäst när det gäller allt.
Och Paris är alltid den som skapar mest skandaler.

I like Gwen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0