DET ÄR HETT, ATT VARA BRUNETT




Jag vet inte ens om jag vågar lägga ut en bild på mig hur jag såg ut när jag var blond, men jag kan ju säga att jag trvis så mycket mer som brunett, man känner sig äldre och snyggare på ett helt annat sätt. Så jag ska faktiskt fortsätta och vara det, ska aldrig bli platina-blond igen iallafall.

Carolina Gynning är ett exempel:

Mycket snyggare i brunt hår.


Nog om hår.. Jag har kommit på vad min dröm just nu är. Hitta en het lägenhet och flytta ihop med Andreas, men det kommer ju typ aldrig inträffa. Men det hade varit så himla mysigt. Inreda tillsammans med honom, alltid sova med honom, ha något eget, som är vårt med honom osv. Nu när jag har pengar och allt hade det varit så perfekt. Känner mig redo att flytta nu, men man måste ju vara två om den saken..  Sen om vi hade skaffat lägenhet så hade jag kanske kunnat övertala honom att skaffa en söt lite hund.. Då hade mitt liv varit perfekt.. Men vem och vad är någonsin perfekt?

I am ready, are you?

Kommentarer
Postat av: Richoo

Jag tycker dock att Carolina Gynning är grym i sitt korta blonda hår just nu :)

2006-10-19 @ 13:44:58
URL: http://richoo.blogg.se
Postat av: Fanny

DU SKA VA BLONDIN DIN DÅRE ;P

2006-10-19 @ 22:01:10
Postat av: Caroline

Soppan du är snyggasre som brunett, men Gynning är faktiskt hetare som blond. :P Åh nu fick jag ett sms av dig! :D

2006-10-20 @ 10:57:52
Postat av: M. Ekberg

Haha, jag måste faktiskt hålla med Björns dotter i det här, verkligen ! :P

2006-10-24 @ 19:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0