BEST DAY EVER

FULLSMOCKAD DAG, med mycket shopping och mina bästa vänner.

Dagen började med ett sms från Carolina, en halvtimme tidigare skulle jag vara där och fixa naglarna. Så jag hoppar upp ur sängen, pigg och glad, inte ens höstovädret störde mig. Sen gick jag ut och gick en promenad och hämtade ut lite pengar. Sen gick jag hem, käkade frukost och fixade mig för en HEL shoppingdag. Sen åkte jag till Carolina och fixade mina naglar som, by the way, blev underbart snygga! Sen ner i stan med Donnatella Daniella, hittade en skit söt kofta på HM där i stan, sen käkade vi på Haket, Caroline kom också ner och joinade oss. Vidare till väla, shoppade mer, åt lite glass och sen hem igen. Sen vid sju kom Caroline så stack vi till Make Up Store (medlemskväll) fick se en sminklektion sen köpte vi massor med smink. SÅ JAG ÄR NÖJD, och lite fattigare ;) MEN sånt är livet.

Söt kofta va?

Resten av mina underbara shoppingfynd.


- Ett par lågklackade svarta stövlar
- En as snygg kofta, grå
- Linne + trosor (basic)
- En vanlig svart "hood" tröja
- En gråsvart-randig vanlig tröja
- En grå tröja (likadan modell som ovan)
- Sen köpte jag faktiskt 4 böcken
¤ "Ego girl" - Gynning
¤ "Gossip girl - Jag vet att ni älskar mig"
¤ "Gossip girl - Allt och lite till"
¤ och en Sidney Sheldon bok


Snart kommer andy hit och värmer mig under täcket, annars är det ju bara så mysigt och läsa en bra bok i höstmörkret. ;)





- Ni vet att ni älskar mig :)


Kommentarer
Postat av: ..

ego girl är faktiskt riktigt underhållande! trevlig läsning. :) (by the way, skulle där vara en bild på koftan? den såg inte jag isådanafall..)

2006-10-27 @ 09:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0