The Saturday night

Lördag: Fest hos Vanessa, EFTER jobb och en sömnlös natt.  Jag var så trött att jag somnade nästan, plus att jag inte alls är på g med vissa av folket som var där. Så jag övertalade de två mumrikarna Issa och Henke att köra mig hem. Visst är de snygga?

27377-88

Självklart hängde Daniella "Donna" också med hem, ni ser då på bilden så otroligt trött jag är.

27377-86

Men Caroline och Tilda hade skoj iallafall :)

27377-87

Men det blev en tidig kväll och jag har sovit så himla skönt inatt..

27377-89

"Ridin' Dirty"

Nu kommer snart Carro och hämtar mig så ska vi på sex partaj! Undervisning och sånt ;) Ska bli skoj, sen får jag nog trösta min lilla pojke som förlorade mot Häcken idag med 3 - 0 i röven. Så jag ska pussa lite på honom. Om han inte är för sur för det :)

Puss och Kram, ses på stan (eller väla)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0