Jag saknar allihopa!

Jag saknar så mycket i mitt liv, jag hinner verkligen inte med någonting... Jag vill göra så mycket. Jag saknar mina underbara "butchers" från skolan, vi som hängde VARJE dag. Vart tar tiden vägen "vi får träffas snart"... Jo när är snart? Känns som om man inte tar tag i någonting, nu när alla har sitt på vars ett håll så blir det svårt, man måste kämpa för att hålla kontakten, det som var så självklart förr. Det är sorgligt.. Jag hinner inte ens träffa Andreas och mina vänner så mycket som jag egentligen vill, de som jag träffar mest är polarna på jobbet, jag klagar inte men man saknar det gamla.. Kan man inte bara blanda nytt & gammalt i en skål och bara ha allt på samma gång.. Man vill ha för mycket, aldrig är någonting bra...

Men jag saknar er butchers;
I MISS EVERYTHING

Igår hängde jag med Carro my love och Issa den slappe. Fixade mitt hår, så nu är jag jätte mörk, men jag gillar det till tusen. Fanny, känns som jag inte sett dig på evigheter, och om jag hade haft tid och pengar vet du att jag hade hälsat på dig, saknar och snacka skit med dig!

By the way, Caroline min älskling är typ värsta bloggkändisen på http://www.helsingborg.kvp.se CHECK HER OUT! Jag tvingar henne och skriva lite om mig också, hon var tillochmed i tidningen idag, bara för hon är så cool :)

Notis: Jag är tillsammans med Andreas Granqvist och inte med Andreas Dahl som någon trodde?

Sist men inte minst; Någon frågade om multinet.. Säger bara; jätte trevlig personal men bara provision eller vad det heter. Så inte mycket pengar där inte. Men om man redan kan sälja så är det bra.

Nej nu har jag suttit här för mycket, men bara en NOTIS till, jag och andy och antagligen hans päron drar förmodligen till Thailand i slutet av December, om vi hittar resa, och jag VILL så himla mycket, finns inget bättre än thailand... Åh jag ska drömma om det inatt! Jobb i helgen, och varje dag framöver ;P

Underbara Thailand

Sleep well, cykelställ.


Kommentarer
Postat av: dannjella

ÄLSKLING! I MISS YOU SOOO!! ;D åhh va avis jag blir om ni drar till tahiland IGEN!! haha ;)

2006-11-18 @ 02:18:45
URL: http://vjykort.blogspot.com
Postat av: bonn

vi saknar dig med! vi får se till och träffas någon dag, men det är bajs för alla är ju upptagna med sina jobb och skola och allt. det var bättre förr :P men någon helg ska vi nog lyckas hitta :)

2006-11-18 @ 16:57:24
Postat av: Fanny

du får inte åka till thailand i december , för d e då vi ska hänga juuu ! i miss u .
så ta tag i det nu -hej andreas vi kan inte åka för fanny kommer hem då- .hihihohohhaha . puss på dig

2006-11-19 @ 16:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0