Imorgon får Stockholm finbesök


Imorgon förmiddag får Stockholm finbesök av tusentals helsingborgare, och jag är en av dom :)
Jag, Lina, Ida, Sara och Kicki har laddat upp med två bag in box och vinglas! Ja, vi är inställda på att det blir fest, blir det inte det, så försvinner nog vinet ändån. Så tåg imorgon klockan nio.

Sen undrar jag gud, hur min lycka kan totalvända till sorg?

Stockholm, here we come:




Läste precis ett inlägg, "Varför vi tjejer älskar killar så mycket?"
I know my reasons:
- Vi vet alltid allt innan dem, fast de inte vet att vi vet (ordspråk: the boy wonders when he ask her out if he is going to go home with her, the girl already knows.)
- Hur tuffa de än är utåt, så finns det inget vackrare än att se dem när de sover
- Hur de håller om en och pussar en i pannan, trygghet
- Hur de ibland stolt kan säga saker som man själv vet att man själv har sagt
- Hur de uttrycker sin kärlek på så många konstiga sätt
- Hur snygga de är efter en lång varm dusch och en handuk på midjan
- Hur älskad man kan känna sig
- Hur mycket de kan få en att tro och hoppas

Jag hade kunnat fortsätta i en evighet, självklart syftar jag på min pojkvän... Han är så underbar på så många sätt, klart man bråkar och tjaffsar ibland, men han har stått ut med mig så himla länge nu, det trodde jag aldrig att någon skulle orka.. And that's why i love you baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0