EN REGNIG DAG I HELSINGÖR

Vaknade självklart av tanternas skyhöga tv ovanför, det regnar ute och issa ringde kort därefter, vi ska snart bege oss till Helsingör, jag ska köpa min volymtång också tänkte jag :) Så nu ska jag in i duschen och sen iväg, igår var jag och Andy på Telegrafen och tittade på en show, typ stand up komiker, så skulle andreas dela ut ett pris till krögaren där så presenterade dem han för "Anders Granqvist", så nice haha. Sen stack vi hem och kastade oss i sängen och kollade film.

Nej nu babblar jag för mkt. SO LONG

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahaha anders där dog jag hahahahahahahah.

2006-12-01 @ 16:03:41
Postat av: bonnie

okej blogg tyckte att mitt namn var för fult för att publicera så ajg skriver det igen.. det är jag BONNIE DJURBERG SOM TALAR

2006-12-01 @ 16:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0