AVIS

I hate my boyfriend, eller jag är snarare avis... Nu är han på Café Opera och minglar, har varit på Fotbollsgalan ikväll men inga flickvänner fick hänga med, NEJ DÅ! Så Bonnie, mitt liv är inte så lyxigt. Jag och fotbollsfruarna fick avnjuta galan hemma i mysbrallor och chips. LYX, på hög nivå ;)

Nej jag ska jobba imorgon, nu ska jag höra av mig till Andy så han tänker på mig och inte på alla stockholms blondiner som har snyltat in sig på café opera. Man måste hålla dom hårt!

GODNATT

/Suris Sofie

Kommentarer
Postat av: Roger

Hehe, ja det måste vara tufft... ;-) Dagens I-landsproblem typ... :-)

Men du får hälsa Dahlen, han spelar inte i HIF nästa år dock... ;-)

/Rogge

2006-11-14 @ 22:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0