WHAT TO DO

I don't know what to do with my life?
Eh jo iallafall några veckor frammåt.

  • Imorgon är jag ledig, då blir det mest plugg på LantzTrafikskola, kanske playan?
  • På Lördag sticker jag och Caroline till Malmö och festar hos Mike & Bear, de har inflyttningsfest, sen på kvällen kommer Andy också så kör vi hem miss i nassen.
  • På Söndag drar jag och Andy till Backen men halva hans släkt, JAG SKA ÅKA KARUSELLER!
  • På Måndag har jag uppskrivning som jag hoppas på att klara om jag inte får blackout, sen efter det sätter jag mig i en bil tillsammans med Andy, Oskar och Ida och drar till Åhus där jag och HIF ska hänga i tre dagar (läger).
  • På Onsdag kommer jag hem från Åhus, SLAPPA!!
  • På Torsdag börjar HBG:s folkfest och varar ändans till Lördag, Torsdag är det även HIF match.
  • Söndag: VILA efter en hektisk vecka.


Och det var bara DENNA veckan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0