OLD IS GOOD

As gammal bild
Naaaw så söta vi är när vi myser...

Idag har jag pluggat röven av mig på Lantztrafikskola och känner mig relativt redo för att skriva upp. Om jag failar, tar jag mitt liv. Haha. Ikväll blir det bara mys med mitt älskade mongo Andreas. Imorgon sticker jag och Carro till Malmoe och umgås och festar lite. OKEJ nu fick jag precis reda på att äcklet HEDVIG har fått världens bästa au pair jobb, i San Fransisco typ. Åhh vad jag är avis!!! Jag vill bara skjuuuta mig själv, Andreas, vi flyttar, NUUU! Gud vad nice det hade varit... Bara dra. Med älsklingen då såklart. Nej nu ska jag slänga mig på soffan och vänta på att Andy kommer med en go film :)

Pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0