OH MY GOD

OH MY GOD

Ojojoj vad spriten kan ställa till det, men skoj är det!

Igår festade jag med mina underbara snäckor. Satt och snacka och flabba hela kvällen sen stack vi ner till La Festivala där jag träffade min prins, för två år sedan träffades vi exakt där på hamntorget och kysstes för första gången någonsin, vem av oss kunde då tro att två år senare skulle vi stå där igen och kyssas och vara lyckligare än någonsin? Älskar dig Andreas till den dagen jag slutar andas.

Ikväll ska vi hem till Emma och festa lite till! Andy har dock träning imorgon så han får mysa hemma och ställa upp som min personliga taxi senare ikväll tycker jag :) Om man inte slinker ner i stan en sväng, vem vet?

Nu ska jag bestämma vad jag ska ha på mig, några högklackade blir det inte, mina fötter ser ut som söndersprättade inälvor men snygga var mina nya guldskor igår iallafall, så det var det värt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0