Båstad 2006

Emelie & Co
Här ser ni min kusin Emelie, Sara och deras vän som jag glömt namn på!

Båstad 2006, hur var nu det då?
Vi kom dit vid tvåtiden med två bilar och alldeles för mycket packning för 2 nätter, men vi är ju brudar så vem hade förväntat sig mindre? Sen bosatte vi oss i vår kära båt, skaffade koden till omklädningsrummen och konstaterade att vår brygga var båstads familjebrygga. Men det sket vi i och langade in mat och annat i båten och började lyssna på hög musik som vanligt "om du hör en bra låt och din partner är kåt är det, GLASSIIIGT"  Vi började fixa till oss och sen käkade vi på bryggan då alla stekare mobbade oss kändes det som. Det blev en kväll av vin på båten och massa trevliga stunder med brudarna. Eftersom där var överfullt med folk överallt blev det tyvärr ingen utgång men vi nöjde oss rätt bra med vår båt. Nästa morgon var det playan som gällde, PRESSA! OH MY GOD, båstad strand, jag hittade ett massageställe, och efter en natt i båten, BEHÖVDE jag massage. Så jag tackade och tog emot. Lördagkväll kom Donna upp och det fick upp mitt humör som alltid. Vi var sjukt mycket folk på båten och hade jätte skoj. Ingen utgång då heller men mycket trevligt iallafall "han gör mål på alla sätt" haha, och allt annat sjukt. Jag måste bara utse Båstads bartender: CAROLINE DELLGREN! HAHAHAHA, sjukt bra carro, jag gillar också vatten + sprite. På morgonen var det packning och hemresa, blev en sväng till Fria också. Men som jag och Caroline sa; INGENTING SLÅR BÅSTAD 2005!

Igår längtade jag hela dagen till matchen men den blev bara en besvikelse, faaan vad sur jag var. Men andy sköter sig såklart, men det räcker inte hela vägen tyvärr. Sjuk stämning men guud så tråkigt med förlust. Snart inflyttningsfest i Malmö, Backen? och läger och hbg-festival. Mycket händer, mycket är på gång.

Här på jobb är det dött, men jag måste väl ta tag i det nu. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0