vad ska man säga?

jag har total panikångest över min framtid, har verkligen börjat tänka på vad jag egentligen vill göra med den. och det värsta är att jag inte kommer fram till någonting, jag kommer mest fram till för mycket. jag vill vara med min pojkvän, jag vill resa, jag vill till new york, jag vill vara au pair i london. jag vill jag vill jag vill SÅ mycket, och jag har så lite tid och göra det på. känns som om jag förlorar något otroligt stort om jag väljer att göra allt resande. och jag vill verkligen inte det, tror inte jag orkar det, och tror inte jag kan det. jag har iallafall några månader till på mig och tänka.. jag tror jag behöver en rådgivare..


and if i am ugly then so are you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0