Hur kan man känna sig så ensam?

.

Ångestattack.

Känns som om ingenting är som vanligt. Allting börjar dra sig mot sitt slut.
Skolan slutar snart, betyder det att vännerna sinar?
Du kanske flyttar snart, vad betyder jag då?
Ibland känns det som att en dag kommer jag stå här. Tomhänt med bara
minnen i min ryggsäck. Och ingen kommer stå vid min sida. Jag vet att
jag alltid har min bästa vän, men tänk om vi vill olika saker med våra liv?
Jag vill inte bli lämnad av någon av er. HÖR NI DET!?

Jag älskar er alla så sjukt mycket och jag tror jag dör eller tar mitt eget
liv om inte ni finns här. Ni vet vilka ni är. Min underbara bästa vän Carro,
min pojkvän som har funnits i mitt hjärta i 1½ år och alltid kommer att
finnas där. Alla mina andra underbara vänner, ni vet vilka ni är. Daniella,
Michaela... Issa.. My, Tilda, Vanessa.. Klasskompisarna.. Fanny.. Bara ni
som finns där för mig. Som lyssnar på mig. Som kramar mig. Som spenderar
tid med mig. Lämna mig aldrig, jag behöver er såå. Allihopa...

"don't leave me alone"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0