SORRY

Förlåter man sig själv för att man ger sig själv till någon om det går fel? Jag kan inte hjälpa det längre, jag lägger mitt hjärta i dina händer, behandla det väl, annars vet jag inte vad jag gör.. Jag tror inte jag kommer förlåta mig själv. Men nu är det gjort, nu är hela jag endast din, bara din.

Jobbat idag, som vanligt. Men julshoppingen är klar, kanske ska köpa ngt litet till min bror till för han är så himla söt ibland. :) Annars är jag nöjd, och glad.

Kom precis hem från Emma där lite massage och skitsnack har avnjutits. :) Det är aldrig fel. Tycket om dig så EmmaPemma. Och så måste jag träffa min Carrsan snart, jag saknar min andra halva! :)

Imorgon är det bara att inse, BACK TO WORK. Snart är det Christmas time...

KISSES AND GOODNIGHT "MATE"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0