NEEDS OF SHOPPING

Klicka här för en större bild på Gunn Smiley BoxerKlicka här för en större bild på D&G Reggis Black Set

Sååå snygga grejer på nelly.se så jag DÖR! Jag vill bara ha ha och ha. Nästa lön kanske, denna börjar sakta men säkert sina...

Snackar med Fanny på msn och hon är så jävla rolig, hennes rackartyg! Snart kommer hon hem och jag känner att nu måste vi faktiskt träffas.

På Onsdag ska jag Andy Danne och Emma gå på Joe Labero och se den showen, be till gud att jag får gå tidigare! Sen på Torsdag är jag ledig och mina päron fyller hela 44 år. Så jag och Andy ska bjuda ut dem på Kinarestaurang :) Gottis.

Nej jag ska upp imorgon också så jag kan inte sitta här och dega. Och sluta handla på väla! Det är så sjukt mycket folk där, har folk glömt hederliga kullagågatan?

KISSES & HUGS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0