LET'S GET MARRIED


Hey, don't you want me?

VIssa dagar vet jag vad jag vill göra med mitt liv och vissa dagar vet jag inte alls. Jag har ingen aning om vad jag vill göra, vad jag vill uppleva, vad jag vill välja och inte välja och vad jag vill leva för liv. Det finns så många möjligheter och när den självklaraste möjligheten inte drar hårt i en så börjar man fundera. Vad ska jag göra för att bli lyckligast? Jag ska verkligen inte sitta på rumpan i Helsingborg och låta livet passera som om världen inte existerade. Jag vill heller inte välja fel väg med känslor som kanske inte betyder. Jag vill välja rätt väg för mig, den vägen jag är menad att gå... Men gud har glömt en liten liten detalj i mitt liv, han glömde berätta vilken väg jag skulle ta..

Jobbat idag med, eller mest töntat mig med brudarna iof. Var skittrött idag, jag klarar inte så mycket längre, jag börjar bli gammal! Fyller ju tjugo snart och allt. Andreas ringde precis, han kommer och hämtar mig, ska sova där idag... Jag kommer somna om nån dryg timme känns det som, kanske inte så mkt till sällskap. NU står han nedanför!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: vickan

kan inte du lägga in dom bilderna från resan till solna igen i din blogg? vill så gärna se dem.

2006-12-10 @ 20:53:56
Postat av: soppan

blev mer uppmärksammade än jag väntat mig och min pojkvän bad mig ta bort dem, måste respektera det. sorry!

2006-12-11 @ 21:35:41
URL: http://soppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0