Isn't it hard

Isn't it hard.
Standing in the rain.
You're on the verge of going crazy and your heart's in pain
No one can hear but you're screaming so loud
You feel like you're all alone in a faceless crowd
Isn't it strange how we all get a little bit weird sometimes.


Why do all good things come to an end?

Bara mys med pojken min idag, imorgon är det cp mycket jobb. Men det ska vi väl klara av :) Och jag vill också bara säga till alla mina underbara vänner att jag kommer älska er föralltid. Ni finns alltid med mig och jag vet att ni alltid ställer upp. Caroline, Daniella, Emma, Issa.. Inga ord finns för min kärlek till er. GLÖM ALDRIG DET!

Ja more to come, tro mig.

KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0