I'LL BE WITH YOU IN YOUR DREAMS

27377-92

Jag kommer sakna min allra bästa vän, Carro..
Ni andra snäckor är inte långt därefter, alla polare, jobbkompisar
och självklart familjen..


Andreas Granqvist 2

Men jag får ju bo med min älskling.. :)

Vänner, kära vänner..
Biljetten till mig kostar inte mycket så jag förväntar mig att ni kommer och hälsar på hela högen. Både Carro, Plumsan och Emma på jobb är på väg att boka. Jag hoppas innerligt att ni gör det nu. Hade varit super! Jag kommer bli Mrs.Lonley när Andy är iväg. Får nog bo på hotell i nån vecka innan vi får lägenheten. Men det var ett rätt nice hotell med typ pool, spa, solarie och så. Så jag har ju och göra ;)

Nu ska jag packa lite, jag har inte ens börjat. Sen ska jag sova, jobb imorgon också!

Puss älsklingar.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Dööö! Kommer sakna dig!!

2006-12-29 @ 07:36:59
Postat av: bonanza

du får köpa en hund soppan och gå ut med.. sen blir du bundis med alla andra fotbollsfruar. vi behöver inte hålla kontakten, vi läser om dig i se&hör haha :) jag tar med mig butcherna en helg och myser med dig!

2006-12-29 @ 10:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0