I AM LEAVING, ON A JETPLANE, DON'T KNOW WHEN I BE BACK AGAIN

Jag hoppas hoppas hoppas att det kommer bli helt perfekt med min älskling i England. Jag är så nervös, sitter här helt rödsprängd i ögonen efter att ha gråtit sönder mig när jag sa hejdå till mina underbara arbetskamrater. Finns inga bättre än ni! Ni har gjort dessa 4 månaderna så bra så det är helt sjukt, så många vänner jag har skaffat, känns så fel och bara lämna er, I 4 månader, varje dag har vi snackat och umgåtts, i stress, lugn och misär, så har vi hållt ihop. FAN VAD JAG ÄLSKAR ER ALLIHOPA! Världens bästa gäng NÅGONSIN! Tårarna bara rann... Jag kommer och hälsar på, och ni får komma till mig i Wigan, England ;P


Sitter och skriver ut foto på jobbarkompisarna och på mina snygga bästa vänner :) Jag ska sätta upp alla bredvid sängen så ni är det FÖRSTA och SISTA jag ser när jag vaknar och går och lägger mig. Sen har jag ju Andy Bandy på andra sidan ;) Känns så skönt ändån att Andy ändån verkligen vill ha med mig, jag hoppas att allting kommer bli perfekt, annars tar jag livet av mig. Men som Bonnie säger, ni kan läsa om mig i Se&Hör (kryddaaarn). Carro tyckte att jag skulle designa jeans eller skapa en ny parfym. Haha, okryddarna. Jag ska komma in i Engelskan sen ska jag antingen plugga eller jobba. Och vara mamma åt vår hund som jag SKA ha! Eller hur Andy? (Iallafall en katt)

Jag kan tyvärr inte lägga in bilder på denna CP-datan (från helgens bravader) men jag kan berätta..

I Fredags gick jag ut med brudarna på jobb och käkade på Gyllene prag, sjukt gott. Fick jätte fina presenter osv. Sen gick vi till Dahlbergs, till Emelie och drack lite drinkar. Så hemskt och säga hejdå till alla! Sen igår hängde jag med mina allra bästa, Carro, Danni och Emma. Ni är bäst. Ska dock säga farväl till Carro ikväll, oböl-kalas...

Nej nu ska jag in och packa lite.. Fy fan vad mycket det är, vadå övervikt?

LOVE YOU ALL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0