Angel eyes

Usch vilken dag på jobb idag. Men jag har iallafall hunnit med en fika med mamma och pappa och lite skitsnack med jobbarpolarna. Det är alltid lika trevligt :) Imorgon är det julmiddag på SVEA och det ska bli så trevligt, vi är liksom 33 stycken som ska med, om inte lite fler. Vi kommer fylla båten. Sen på Onsdag skulle jag och Andy nog julshoppa lite, om han mådde bra, han mådde inte bra idag, förkyld eller klen kanske? ;P Sitter och väntar på att min lillebror ska duscha klart så jag kan ta bort mitt smink och gå och lägga mig, för det hade varit sååå skönt. Trött som en örn!

Sleeping Baby, Photo, Photos, Photographs, Picture, Pictures

Nu ska jag sova lika gott som denna söta bebben gör ;P

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0