Writing just to let you know

Writing just to let you knowSöndag, dagen jag hatar mest, för det är dagen innan Måndagen, då en ny äcklig vecka börjar med bara vanliga saker inblandade. Usch vad jag hoppas på en förändring, man kan ju hoppas på ett samtal i veckan. Igår var jag hemma hos Sara med Ida, Lina och tre kompisar till Sara. Kollade matchen som slutade helt fel, drack lite vin och snacka hela kvällen, och såklart; Singstar! Haha, mycket trevligt hade jag iallafall. Andy kom och hämtade mig så vi fick mysa lite iallafall på vår 2års dag. Tackar man för. :) Sen idag har jag och Andy bara slappat som vanligt, han var prisutdelare på Harlyckan innan också, då jag fick sitta i gräset i en timme och dö av värmen, men skit i det. Nu har jag precis sett  "The Break up" med Jennifer Aniston som jag älskar. Helt underbar. Nu vet jag inte vad jag ska göra, får väl gå och lägga mig. Jobb imorgon ju, PISS. Nej nu ska jag smsa min pojkvän som tycker att jag är mongolid för jag slog mig i skrivbordet under vårt samtal. Haha. But I love you baby.

"if you really want something, close your eyes, and wish"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0