Nu åker han igen..



Nu åker andy med landslaget igen.. u21.. så fort hif har lite ledigt och matchvila så åker han.. jag får väl klara mig själv, får fullspäcka mina dagar och njuta av mina underbara vänner. förlåt fanny att jag inte orkade hänga med ut ikväll, jag är så trött och seg! det är hårt och vara arbetslös vettu ;) vi får ses i veckan och i helgen okej? och jag tycker synd om carrie, issa, nessa och my.. kul att de bombar ert semesterparadis en vecka innan ni ska dit.. men mina nerver klarar inte att ni drar dit, carro, jag har varit med om en katastrof + dig en gång och det räcker! promise me..

imorgon får jag hoppas att mike väcker mig så vi kan spendera dagen tillsammans, ska fika med bonnie, sandra och anna på kvällen om allt går som det ska. kommer bli en underbar dag känner jag.

nu ska jag sova lite.. så sov så gott. (kisses)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0