MILK

MILK
Ja vad ska man säga.. Jag gillar Photoshop.
Iallafall så var jag upp innan sju idag då jag mötte
Bosse här nedanför så hade vi körlektion, förutom
att jag nästan krockade var det ok. Haha det körkortet,
om jag får det på denna uppkörningen så är det helt
otroligt ;) Igår hyrde jag och Andy, utan att överdriva, 4
filmer. Ja vi älskar film. Björn Bröder 2 var bäst av alla,
Carro du måste se älgarna, de hittar tjejer!!! Så jävla bra.
Man ser mest den för älgarna är så jävla gjutna!
Idag köpte jag bullar efter körningen, väckte andy och käka
frulle med mamma. Sen körde jag han till träningen, sen stack
jag och pappi och handlade.

Ikväll är det "hejdå"-fika för Heddan min älskade. Ska hem till Issa
innan och se om jag kommer i hennes klänning så jag inte ska
behöva GÅ NAKEN (carros förslag) på festen.

Ses på Bagatelle ikväll. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0