Jag vill ha ny jacka kom jag på

Jag vill ha ny jacka kom jag på
Fina Jackor va? Me want..

Guud vad jag är sugen på att bara shoppa upp alla mina pengar, men jag håller mig tills imorgon. HAHA. Nej men något sött ska jag köpa, som jag kan ha på mig imorgon kväll helt enkelt. Jag är sur för att mitt skärp som jag hittade på HM var slut när jag skulle köpa det, det bara stod SOFIE över det juu. Sjukt trist, letat i 100 år ju. Men iallafall, om inte andy sover hos mig ikväll blir jag sur, så du vet älskling ;)

Pussar

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilka fina kläder! Jag har kommit på att jag alltid vill ha nya kläder för varje ny årstid. Hösten snart här och då ska man ha nya kläder. Eller hur?

2006-08-17 @ 17:03:16
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Sofie

Känns som om man alltid vill ha nya kläder :) Men speciellt när årstiderna skiftar :)

2006-08-18 @ 08:08:27
URL: http://soppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0